top of page
Sisäkuva_kahvio_webkopio.png

Uutisia tulevasta!

Uuden Ilmailumuseon ravintola- ja kahvilatoimijaksi on valittu vantaalainen KOTO ravintolat. Valinnassa painotettiin toimijan laatua, asiakaspalvelua sekä kykyä vastata uuden museon monipuolisiin tarpeisiin. 

Vuodenvaihteessa 2027–2028 Aviapoliksen kehittyvälle alueelle avattava Uusi Ilmailumuseo tavoittelee roolia alueen yhteisöllisenä olohuoneena. Ravintolatoiminnalla on keskeinen osa tämän tavoitteen toteuttamisessa, ja valittu toimija osallistuu ravintolakonseptin suunnitteluun tiiviissä yhteistyössä museohankkeen kanssa.

”Odotamme tulevaa yhteistyötä Uuden Ilmailumuseon kanssa erittäin innostunein mielin. Yhteistyö tarjoaa meille hienon mahdollisuuden kehittää palveluitamme uudelle tasolle sekä luoda museon asiakkaille uudenlaista tarjontaa niin lounaiden, tapahtumien kuin kahvilatuotteidenkin osalta”, kertoo ravintoloitsija Jani Jouhki.

KOTO ravintolat on vahvasti vantaalainen ja kotoisa toimija, jolla on ennestään useita toimipisteitä eri puolilla kaupunkia. Tällä hetkellä ravintolat sijaitsevat Vapaalassa, Kaivokselassa, Viinikkalassa sekä Taivaltiellä, ja Uuden Ilmailumuseon ravintolasta tulee ketjun kuudes toimipiste.

bottom of page